Att hata telia.

Telefonräkning efter 10dagar 450spänn (ok 190 av de var månadavgifter tom dec) men halebop räknas inte längre som telia.

Fannie:
Hej!
Jag tecknade telia max 25 för ett par veckor sedan.
Efter vad jag förstått innan skulle samtal till telias abonnemang vara gratis och där antog jag att halbop skulle ingå (eftersom det är ett dotterbolag). Nu har jag fått min första telefonräkning och förväntas betala för 3,4h för samtal till övriga abonnemang, är halebop ett av detta?
om så är fallet känner jag mig lurad och vill säga upp abonnemanget telia max 25 med omedelbar verkan. Är detta möjligt? annars kommer jag vara tvungen att kontakta konsumentverket.
Mvh
Fannie Vestermark

Telia:

Hej!
Tack för din förfrågan.

Med Mobil Max 25 ringer du för 0 kr/minuten till Telias mobiler, inte till Halebop. Halebop räknas som en annan operatör, även om det är ett dotterbolag till Telia. Om du vill säga upp ditt abonnemang kommer det att avslutas när bindningstiden löper ut 20110903.

Med vänlig hälsning

Annica Enström
Telia Kundservice

Jag orkar fan inte med krig, funderar på att skaffa en till telefon endast för halebop samtal. men fy fan för telia.
Stay Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0