Øver sundet

Idag var jag øver sundet igen och hæmtade igen mitt pass, eller hæmtade ut. till min stora førtjusning var jag mycket bedårande på kortet om man bortser från ett totalt neutralt ansikte :P Dagen fløt trevligt på, pratade med min mor som sa att hon hade børjat gilla min tatto æven fast hon inte behøvde!! Førsøkte ringa kerra men hon svara inte så daniel fick prata upp resten av mitt batteri.
I malmø inkøptes æven min nya bikini, yum yum yum yum!
Sen stoppade en afrikans kvinna mig før att berætta hur vacker min klænning var och fråga var jag køpt den ;) Tack mormors gamla garderob.
Ikvæll bloir lite øl mycket chill och en hel del grillning!
Stay Black

Kommentarer
Postat av: Anonym

ring igen bara!! nästa gång svarar jag!!! plomise

2010-06-07 @ 01:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0