To whom it might concern...

Hej!
Jag heter Fannie Vestermnark och ær en tjogoen år gamal svensk tjej som flyttade till københavn i mitten på maj før att slippa behøva ta tag i mitt liv. Jag ær en militantvegan kommunist och har på senare tid børjat misstænka att jag har någon lættare form av autism. Jag ælskar solen och vægrar vara inomhus nær solen skiner, så fort den glimtar fram springer jag till en park och hæller i mig tjugotusenøl. Men jag gillar æven molnen så man slipper ha dåligt samvete før att ligga innna och chilla bort dagen. Mina vænner skulle beskriva mig som klumpig, spastisk men oftast glad. Jag har under 2009 rest runt i australien vilket gør att min engelska ær hetig, full med dialekt och gramatisk okorrekt men enligt mig perfekt. Arbetade tidigare på en bar/restaurang men fick sparken då jag ansågs vara før opålitlig nær det kommer till att dyka upp på arbetsdagen. I framtiden vet jag inte alls vad jag vill gøra, helst skulle jag bara gifta mig rik och skaffa hundra barn och liva som lyxhustru.
Før i øvrigt ær jag en glad positiv mænniska, hoppas vi kommer få møjligheten att arbeta tillsammans i sommar.
Mvh Fannie Vestermark

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oklanderligt språk darling!

2010-06-15 @ 20:41:56
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se
Postat av: kerra

cv = priceless

2010-06-16 @ 02:15:08
Postat av: kerra

du = priceless!!

2010-06-16 @ 02:15:36
Postat av: em

Jag älskar dig!

2010-06-16 @ 14:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0