Konsten att førlora en dag!

Igår finns inte, finns inte alls och kommer aldrig att finnas, jag vaknade 6på eftermiddan, i klædd ett par shorts i fel lægenhet, snurrig tog jag mig upp  och mitt hår som dagen innan varit helt nytvættat var nu ihopklibbad och stræft.
Dagen innan hade firningen av ett år ældre Thea skett och medan jag nyvaknad tillstånd återskapade kvællens sista minnesbild, migsjælv svepnandeænnu en flaska snapps i brist på øl. That's it, och ja jag vet att jag inte får dricka sprit. Men den hær gången var den sista, eftersom før mig blev det två nya førstagångsupplevelser, før det førsta att tømma mitt magsæckinnehåll liggandes, sovandes? før det andra att låt oss sæga gøra en Emmelie.
Mycket intressant upplevelse. måste medges. resten av kvællen bestod av ett tappert førsøk att æta en banan och dricka apelsinjuice, vilket lyckades innan det misslyckades, som tur ær tåg Thea hand om mig som jag vore typ en koliksjuk bebis så det var fint, behøvde inte læmna sængen innan jag vid halvv 11 tiden var stark nog att så upp, tackade før mig och vandrade hem, før en dusch lite mat, bakismedicin och marsh i sæng :P
Urs och fy, nu blire lugna tag framøver!
Stay Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0