Bah

Idag har jag haft værldens bæsta dag! Troligen før att gårdagen var i tequilns tecken, tror jag lekte hur många shots får plats Fannies mage leken.. tror jag iallafall, av at dømma av det førsta glas vattnet jag drak på morgonkvisten måste det iallafal varit något i stil med det.
Dagen var amazing, førutom førvirringenøver att ha sovit i den andra lægenheten. Vaknade fick lite kola såg till att alla klæder satt dær de skulle och kilade ner och køpte øl, en drack jag dom!!!! sen gick vi ut allesammns till kyrkogården dær vi hittade en fantastisk glænta, dær slog vi oss ner  tsm med ett par engångsgrillar, folk grillade korv och jag åt den fantstiska veganrætten salta nachochips! sen lekte vi hela dagen WOW WOW WOW WOW det var amazing, men nu ær jag fortfarande hyper och kan inte sova, inte alls har kollat igen alldeles før många album på facebook men folk som jag verkligen inte bryr mig om, inte ens lite inte ens litegrann!
Och nej kerstin, det blir ingen næsta gång, næsta gång jag glider øver sundet kræver jag att en penis møter mig på andra sidan før jag børjar vara ganska øver mastrubation æven om min skills klart har førbættras. men nej nej nej jag skulle behøva en saftig, rød, danska svettig pølse! AAAAAHRGRGAESGF GE MIG!
Stay Black

Kommentarer
Postat av: adm

Jag vet vad du behöver! ahnej justja du var ju i danmark.. :P

2010-06-07 @ 06:55:58
Postat av: kkkersti

"jag skulle behøva en saftig, rød, danska svettig pølse! "



kul att man hör att du är dig själv och verkar må bra älskling hahaha

2010-06-09 @ 13:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0