Mögel

Det är mögel på mitt liv, det borde vara bajs på deras rumpstekar.
Jag har fått sparken. s-s-s-s-s-s-s-s-s-s-s-s-sparken.
Anledning 1: Jag missade bussen förra tisdan då jag varit nere i glad och hälsat på benjamin och darför missade mitt pass på tisdag.
Anledning 2: De visste inte vilken dag jag skulle sticka. 

Så därför fick jag sparken, fick beskedet igår har sista dagen på torsdag. De vidirga lömska kuklantisarna har lixsom väntat tills igårkväll med att säga nått så när jag i torsdags pratade med dem och sa: Är det ok om jag jobbar fram till den 12nov och far vidrare då och dom sa ok det blir bra. Så visste de om att de sisådär 3dagar senare skulle säga: Sista dagen på torsdag, det kommer en ny tjej på fredag.
Seriöst? ok, dom  borde inte bli sådär super förvånad om nån lösgör ungefär vart ända däck på dera lusiga bil så alla däcken lixom ramlar av när de kör omkring.
Det skulle kännas mer festligt, eftersom jag kan inte bajsa på deras kotletter eller tömma deras spritföråd eftersom jag tror inte jag får sista lönen då.

Lite grädda på moset, jag ska avsluta det jag ända seriösa jag haft sen willepille. vem försöker jag lura, hur ska jag kunna få nått att funka?

Om nån är här i oz och kör omkring, stanna för en ljusbrunhårigliftare i batikbrallor.
tur att jag är svart iaf
Stay Black

Kommentarer
Postat av: Petra

NÄää, va skit!!!

Tänker på dig, och hoppas du hittar nått annat fort!

Kramar i massor!

/Petra

2009-10-19 @ 20:35:00
Postat av: sandra

Shit alltså fannie :/ Vi saknar dig som fasen här i Sverige såru vet. Du kommer alltid att ha kvar din plats.

2009-10-20 @ 01:19:36
Postat av: ebbass

faanie du får inte göra slut ni ska ju gifta er!

2009-10-21 @ 21:26:26
Postat av: jamjam

jaaaa, fannie. keep up, man kan alltid lura någon! men bajs med jobbet,tråkigt verkligen.

2009-10-22 @ 14:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0