min livsplan

imorse fick min pojkvan smgema upp i nasan och sa att jag absolut inte fick skriva det pa bloggen, for det var inte alls lika roligt som jag tyckte det var.
Jag har inget jobb och bor hos benjamin, jag vill ha ett jobb men vill inte leta efter et. Jag vill vara med benjamin hela tiden men vill fara till byron och bo i talt och lifta till melb och fara hem och catcha up med umea och flytta till danmark, och fara till tyskland och ligga med michel och stefan och alla adnra tyskar. och jag vill bila/lifta runt i europa och jobba fran stalle till stalle i tusen ar och jag vill plugga i stockholm till hosten och jag vill plugga i oz 2011 och jag vill bara resa och vara en barfottahippie och ha batik och odla organiska tomater och dricka gront te och jag vill flytta till en stor stad och vara typ som en lars winnerback eller kent sang. och vara cool och bara ha svart och dricka massor med kaffe och vimla runt bakfulla och missforstadd i hogklackat och vara superdeppig men jattelevande. och jag vill hem till alla mina emmelie, och kerstina, och ebbor, och jamjam, sandror, sofior, familjer, och gamlanyabekanta. och alla. och jag maste till nibien till skyhoga berg och djupgrona dalar och lycka och farg och glomska och allt utom beslut och bajs och mera bajs.
Stay Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0