Less

Jag ar sa less pa att tanka, overhuvetaget. Hatar att boka saker, urs och bestamma.
Let's see, ska jag sitta i brisbane och vanta 5timmar pa att en buss ska komma och vara framme i byron kvart over 11pa kvallen och maste boka hostel sondag och mandag pa arts (maste boka tva natter) och hoppas att en taltplats blir ledig. Eller ska jag sova pa hostel i brisbane, ta bussen pa morronen och hoppas att det finnas en taltplats pa mandag mitt pa dan i byron och om det inte finns masta boka hostel tva natter? va? Va? VA?
Bla, far bestamma mig sen, ska kopa bakabullargrejor sa jag kan bakabullar i natt sa Benjamin far nybaktaveganbullar till frukost!
Jag onsakr att jag var en hemmafru!
Stay Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0