Bolmaraton

Bolmaraton har borjat, lamnar gladi om 22timmar, sa byebye till babygirl igar. Min man ar och jobbar och kommer hem om nagra timmar sa jag haller pa att packa. men det gor ont, ok inte for vi har varit tsm en evighet i forhallande till andra manniskor som gor slut efter typ 5ar, men 5manader ar for mig ett maraton och det ar seriost orattvist, sa himla orattvist. varfor? Varfor ska tva manniskor masta breakaup nar det ar ackligt super upp over oronen inte ogon for nan annan alskar den andra sa det gor ont precis overallt. kara? Bla
Stay Black

om inte intrent hade varit supersegt hade det varit superbogia bilder har, men de far vanta tills jag kommer till buhabar i byron. pa manda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0