Paradiset del 2

Paradiset ar inte fullt sa paradisit langre nu nar det regnar varje kvall och alltyid finns minst en mulen period per dag ;/ men det ar fortfarande underbart, men vi lamnar iaf skiten pa torsdag och sticker till fraser island. nice nice nice nice!
Idag har vi lart oss om trad det var fint.
Jag har antligt fatt ett uppdehall pa min torka, eller nu lar den vall komma tillbaka nar sweitchz har akt norr ut.
Efter fraser fruktplock, nice nice nice. det ar nice.

Mardi Grass, fuck ni som inte var dar, far dit nasta gang. http://nimbinmardigrass.com/ lovley!

Stay Black
- Peace

Kommentarer
Postat av: mirjaaam

Umeå är gråare än never before. Jag börjar skapa tradition av att drömma om er och australien på nätterna, sova blir sjukt bra då. Snart kommer jag iaf se det som en uppmaning från ovan och skita i allt och komma. untill then, PEACE

2009-05-12 @ 17:48:01
Postat av: Stay Black!

Jag har hört en del om mardi grass och det verkar fett nice, men dock inte lika nice som CB CUP!!!! bara så du vet saknar jag dig sjukt mkt och vill att du ska komma hem snart. Och jag tror att jag är mer black än dig for the moment, måste gå in i dushen peace!! STAY BLACK OR DIE WHITE

2009-05-13 @ 15:13:58
Postat av: jam och ebb

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

vi sitter på en säng som är liten. london är stort!

vad gör ni??!?!?!!?!? vi sAknar er, fannie du ska komma hem i sommar!!! du ska följa med på urkult.jjJJA

PUSPSUSS

2009-05-20 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0