Na na na...

Peace -38

Det finns internet (okey det är en stor grej) så har min datanördighet återfunnit sin starka kontroll över mig. som tur är ligger ju efter i nördighet när jag jämför med ultranördarna Dale och Selene som tycker att en normal form av att umgås är att sitta vid var sin dator i samma rum (vilket jag definitit inte har något emot) dock kan jag inte förstår hur folk kan spela wow, okey Selene spelar inte med den andra filuren sitter med headset och pratar.
Jag saknar dansk, och kerstin. och tänker på vår otroligt fina sista dag tillsammans då vi satt i botanic garden i cairns och gjorde det vi gör allra bäst, eh ja vad nu det är äter morötter och tittar på fåglar och är allmänt lyckliga och harmoniska oh yeah baby you know whaat i'm talking abouth ;)
Btw, jag har en trial ikväll, hoppahoppa jag vill jobba, bara det inte är helger och skit, snälla inga helger!
Stay Black

 


Kommentarer
Postat av: kerstin

ahhhh jag är så glad för din skull! kung att du har trial goooood work mate. och jag dog av skratt när jag såg videon- will bara tillbaks. pussss

2009-06-23 @ 08:22:11
Postat av: Stay Black!

Jag saknar det så sjukt mkt nu, har itne haft laddare till dayorn så nu när jag fått det har jag läst 5 inlägg i rad och varit helt tårögt. Det är skönt att se att du mår bra men jag vill att du ska komma hem, det känns som du varit borta i flera år!!



btw, videon var sjukligt rolig och jag önskade att jag kunde vara där, kom tillbaka snart



STAY BLACK

2009-07-01 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0