Paddabort sköldtappa?

Att fördriva tiden medan man väntar på ett heltidsjobb är inte allt för svårt. Efter 6månader av goonmissbruk, bilkörning och chips är jag inte helt svårmottiverad till att ta upp lite mer fläskbrännade aktiviteter, perfekt eftersom det finns en vovvsing att traska runt med, dock märkte jag efter 20minter att vovvsingen är i mkt sämre skick än mig (röker säkert som en borstbindare när alla tittar bort) men efter att ha dragit runt honom i 40 minuter fanns äntligen ett ljus i mitt liv, när man går förbi en lyckstolpe med en lapp där det står:


"Missing Turtel, if you find him please don't feed him aniting but fruit and call xxxxxxxxxx"


Frågan är, hur faan tappar man bort en sköldpadda, helt seriöst? är det möjligt, och nästa fråga, vart skulle man hitta skiten?
Stay Black -38


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha! klockrent :)

2009-07-03 @ 10:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0