Uppdatera skiten!

Okey, nu ska denna skit börja uppdateras igen. har varit tre månader av att leva i bil och vara allmänt efterbliven, men det är det ett stopp på!
Lämnade mina livskärlekar på carins flygplats, satt i bilen en timme och bölade som en bäbis medan jag väntade på att avskedsölen skulle lämna mitt blodomlopp.
Körde i tremiljoner timmar, storlipandes och kände mig mycket ensam, blev överlycklig när polisen stoppade mig för att kolla om jag var nykter (vilket jag självfallet var) snackade med dom i typ en kvart haha.
Men nu är jag i gladstone, sitter och väntar på att selene ska sluta jobbet och sen är det jobbjackt som gäller, är fett nervös får jag inte jobb är jag helt fucked! och det vill jag inte!
Btw nananan jag bor med en vovve, och Dale (som äger  vovven). en golden HA kerra, varför fara hem för?

Peace - 38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0