Strö salt i hans dåliga samvete?

Fett orättvist, här sitter man helt omhemlängtig och i all frid och fröjd kollar sin mejl känner sig helt normallycklig tills man med förskräckelse får ett mejl från en av det mest fantastiska personerna som någonsin exicterat. och nejsan, det är inte gud jag pratar om, det är min lilla pappsing! Hur olabil tror människan jag är, tror han jag klarar av ett ubergulligt mejl klockan halv 11 på morronen, okey det kändes tidigare än vad det lät. men iaf är han inte fantastisk (ok mammsing är väl l den som skriver de flesta väluppskattade mejlen, min i detta låg hon nog mest bakom att trycka på skicka knappen och bifoga bilden (pappas datatekniska förmågor är lite underutvecklade))

Hej igen!
Jag hörde att du fått jobb på en restaurang. Vad kul!
På midsommardagsnatten drömde jag om dig. Jag drömde att du skulle komma
hem.
Då du kom hem upptäckte jag till min stora förvåning att du skaffat ett
lurvigt ovårdat skägg
och hade en rödrutig flanellskjorta i värsta inlandstimmerhuggarstil.
Usch, jag hoppas verkligen att det inte var en sanndröm!
i morse blev vi uppväckta av en tant på folksam om att förlänga
reseförsäkringen. Detta är nu fixat till den ringa kostnaden
av 2591 kronor, så det vill nog till att du får tag i ett välavlönat
jobb. Kameraexpertens ägare har dömts till att betala tillbaka till alla
som har blivit blåsta, men pengarna finns troligen på ett hemligt
schweiziskt nummerkonto. Ägaren har dessutom tänkt överklagat domen (han
tycks vara helt oskyldig). Han är har dessutom suttit inne för flera
fall av grova bedrägerier tidigare. Det bästa vore om han har lurat
någon riktig gangster, då skulle han nog få ett ordentligt straff,
tycker din mamma. Jaså, du ska börja träna? fast lite senare... det
låter bekant. Att få din mormor i båten var inga problem. Vi band
henne och använde kranen som man sjösätter båtar med. Väldigt enkelt..
och roligt.
Nu skall vi äta middag, sedan ska jag ut och gå min dagliga kvällsmil.
vi hörs.
kramar pappa och mamma

Stay Black - 38
(att le har aldrig skadat nån)


Kommentarer
Postat av: Petra Nyberg

Åh så söt mamma & pappa! =)

Hoppas du har det toppen Fannie!

Kramar i massor!

/Petran

2009-06-24 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0