final destination

och sa hade sex manader passerat.. fort som fasen gick det och anda sa kanns det som att det var ar sedan jag var i hemma i sverige? nu sitter jag pa melbourne flygplats och kanner mig faktisikt lite panikslagen. pa fredag eftermiddag ska jag aka hem... panikslagen och fruktansvart uttrakad. har flera timmar till att doda har pa flygplatsen innan bore och tina kommer och hamtar upp mig.
har sagt farval till mina alskade alskade bastaste reskamrater. fyfan vad jag kommer sakna dom. fannie kristina & therese. har ar lite bilder fran var sista vecka tillsammans i cairns. aahww  love you heaps.







heeeeeeejda oz... I LOVE YOU LOOONG TIME!!!

/ princess gay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0