Tjärasvett

Efter en extremlugn vecka med total ingealkoholalls från lördag till måndagmorron (allså inte den närmaste, som gör att det blir 8dagar)  hursomhelst. Vaknar 9, bra tid tänker Fannie nu ska jag bara ute och snapppromenera och sen ska jag ut och söka jobb, trodde jag ja. nejnej, ist sitter två luffare Dale och Ben och dricker öl på altanen och där fastande jag för de resterande temtioelvatusen timmarna. Sen igår hade jag och ben rödvinskväll vilket resulterar i att idag är mitt svett som tjära. seriöst, när jag tog äckelpäckel dumihuvet hunden på en prommis så kändes det som om mina händer var täcka i tapetklister eller nått, eller mer täckte i veggipålägg!
Blä men nått som alltid plockar upp mig är  favvosarna moldy peaches, åh yeah!
Men jag lever och är glad men luktar bajs av gift av alkoholförgiftning, stackar min organ.
Men nu vill selene leka! så jag ska leka med henne!

Stay Black - 39

Kommentarer
Postat av: Stay Black!

den där låten var bara obra, tills nästa gång hitta en bättre låt t.ex. where has all the flower gone!



Stack blacker!

2009-07-09 @ 16:19:17
Postat av: ebbsss

modly peaches!!!!!!!!!!!!1 mitt bästA

2009-07-10 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0