PaxJag

Inatt fick alla för sig att "låt se hur deprimerad vi kan göra Fannie, om alla sms:ar, ringer på samma gång halv 5 på natten kommer hon säkert börja stortjuta och känna att hon vill hem, nu på momangen"
Grattis, Danskarna, Kerstin och Lillebror ni lyckades, galant! låg och bölade och hade sedan mördrammar den resterande tiden av natten! Underbart, vaknade upp för jag trodde jag var död, drömde att jag och familjen craschade i snödriva, och blev helt begravda av snön och de sista jag sa innan fönstret sprack och snön rasade in var:
"Ok, vi kommer att dö nu så jag vill bara säga att jag älskar er"
Men åter till utpressningen, att som danskarna spela
*Bore kommer snart och hälsar på
*Lägenheten är jättefin du får bo i min säng
*Neil och Sean kommer i augusti
'Lady Gaga spelar i slutet på juli
Det är inte snällt, spec inte efter att jag hade världens ensamaste dag i hela mitt liv under dagen, Fannie är officellt en stor bäbis!
ok, ska inte klaga.. men för att fånga min sinnesstämmning. Fannies för tillfället favvolåt: oh yeah!
Stay Black - 38


Kommentarer
Postat av: Stay Black!

lady gaga? hur kan du tycka att hon är bra, och egentligen heter hon lady cock gag!!!1



Stay Blacker then purple!

2009-07-03 @ 03:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0