Gertfylking

ÄÄÄÄÄNTLIGEN!
ok, om någon vilsen släkting orienterat sig hit så, synd för er. sluta läsa nu, spec om du är över 25. men iaf.
Spenderade torsdagsnatten hos mr. som för första gången på vädligt länge inte hade plutten hemma. och för andra gången (lägg till i tanken att vi har "dejtat" i snart en månad) lyckade vi ha sett lyckat ligg. JAg hade seriöst börjat bli orolig efter allt för många gånger med en vi kan kalla det visnad blomma efter sisådär 5minuter efter entren. men igårkväll  visade han att tadpa hans snopp fungerar. det var najs. haha han breättade efteråt att han hade haft ett "peptalk" innan han hämtat upp mig och seriöst börjat bli orolig om det var nått fel. men pratstunden visade sig vara lyckad. Det är lyckat, nu kanske jag kan nöja mig med han under min vistelse här.. eller näe jag ser mig omrking, men inte med samma sexuellt frustrerade blick som varit fastklistar i veckor. äntligen helt enkelt.
Imorron blir det cricket, öl och bbq i parken sen jobba, sen hopp över bardisken och joina in i drickandet. och söndagen är pluttens födelsedag, det blir kalas bbq hos mr. får träffa hans föräldrar, haha herregud, vart är den där Fannie som en gång bodde i denna uttråkade kropp?
Stay Black

Kommentarer
Postat av: Stay Black!

Det börjar gå för långt, lämna en lapp i brevlådan på pluttens födelsedag :P

2009-08-06 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0