Fågelfä

Hemma igen, efter ännu en natt hos mr.
Tanken var att vi återigen skulle bestiga mt larcom söndagmorron, men bestigningen avslutades redan efter en halvtimme möttes vi av en fantastisk vacker svart python som blockerade vägen och inte var allr för pigg för att flytta sig. Så vi for hem, drack rödvin och såg film ist. Vaknade runt 8 på morronen av att mr. telefon ringer, hans ex  ringer för att lämna ungen. på tok för tidigt. Så resten av förmiddan ängas åt att leka med modelera, vilket måste vara nått av det skojjigaste som finns. Så dagen var mysig tills just innan vi ska åka iväg och mata ankor på ungen pekar på sitt sovrum och säger: G:s (henns namn) säng (pekar sedan på mr. sovrum) Pappas säng och Fannies säng. (fannie känner sig ytters obekväm).
Går ut till bilen och precis innan vi far pekar hos på huset och säger: G:s hus, Pappas hus och Fannies hus..
Jag vet inte riktigt men av nån anledning kändes det fel, på alla sätt och vis. inte ok. Verkligen inte ok. Sen for vi och matade ankor, jag hatar fåglar. dom var äckliga och närgånga och stänkte vatten på mig och klev på min sko. ankor är vidirga. 
Stay Black  


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, men F, nu får du gerej, inte ska du gå och bli någon extramamma! Och det där med Grant är helt sant, jag ska se till att förhöra kompisen (som för övrigt är Huddinge-Hanna) så fort som möjligt så kan jag ge dig all the dirty details sen. Kramen.

2009-07-27 @ 17:42:11
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

På något sätt låter det så rätt i mina öron, mamma Fannie :)

2009-07-27 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0