Barabarabarabaren

Har jobbat lite, ytterst lite, kommer  väll kunna skrapa ihop 10-12h i veckan :P hoppet.. Men det är hyffsat kul, ibland. när man inte försöks att plockas upp av dvärgar från surfers.
Jag: Hey, hows it going?
Dvärg: It's good, how are you?
Jag: Good
Dvärg: Oh, i can tell, you look good.
Sen blabla kan jag få ditt nummer? i vilken värld funkar den repliken ok ifall über hunkarnas überhunk skuttat upp framför mig, men den lilla dvärgen. som gav mig sitt nummer på en lapp och sa att jag borde ringa när jag far förbi surfer's, jag kunde få bo i han och hans romies hus, och dom hade visst bubbelpool. hans måste öva på sin charm, han borde lära sig att för att charma nån bakom en bar är dricks. oja, bakom baren blir jag hora.
Btw, jag håller på att lära mig gitarr och jag fattar inte det roliga, seriöst vad är det roliga? jag har bara ont!
Stay Black

Kommentarer
Postat av: Stay Black!

jag lovar att det hade funkat om han var Black Dvarf



STAY BLACK

2009-08-06 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0