äppel päppel piron paron

En fruktansvärt inaktivitet har drabbat mig, har spenderat alla min tid hos mitt nyfunna tidsfördriv, mr.singelpappa. Få se, sen sist har jag förra lördan bestigit ett berg med mr, som avslutades med ett rödvinsmaraton. Snabb dusch hemma sen tillbaka till mr. för att dricka några öl med hans nyuppkörda bris. vänner. Tidig morgon måndag (ingen aning om varför) en till dag av öl. En till övernattning. Vaknar tisdag, åker hem, duschar borsta tänderna är i allmänt koma hela dagen. Onsdag var bättra, promenerar omkring i tre timmar, hämtar jobbkläder och strosar. Sen hem duscha tillbaka till mr. för att se aus fotboll med Selene och Dale + några öl.  Sover över.  Är där nästan hela torsdagen, men åker hem för att duscha och fara och jobba. efter jobbet, åker hem, byter om åker till mr. Som är måttligt berusad efter att ha tagit hand om en vän med relationsproblem. Men jag håller mig nykter. sover över. Stannar dagen, natten och kom precis hem.  Hm. hoppas inte människan får ideér. Fick den oundvikliga frågan i torsdags (efter att redan första natten förklarat att jag är en totalt känslokall människa som är helt känslomässigt okontaktbar, spec när jag är på andra sidan jorden) men iaf. "Så Fannie, du känner inget. känner du inte det?"
Jag: Eh, (men ytters besvärad min) du är en fin eh, vän? Vadå, säg inte att du börjar känna saker?
mr (med världens smile): eh (visat med fingrarna) lite kanske.

Hoppet livet, spec hoppet livet om människan skulle läsa att jag är så förfärlig att jag lägger upp det här.
men wtf.
Stay Black

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äh! Vi saknade dig iallafall på Trästock, jag och Kerstin lämnade mst troligt vrldens finaste mobilsvar :)

2009-07-20 @ 14:34:57
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Stay Black!

jag hoppas verkligen att han bjuder på all öl och vin! för annars kommer du aldrig ha råd med flygbiljett eller deeW!

2009-07-20 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0