pose och pasionpop








igår var vi på 161. jag vet att det ser ut som att jag och deanbean är kära men så är inte fallet. looovar. fannie kom precis hem opch är fortfarande full. hon bakisäter som jag vet inmte vad.. kom insnubblandes genom dörren med en gigantisk hamburgare från hungry jacks, gick och fyllde en stor slål med glass och äppelpaj och säger nu att hon är hungrig och måste till subway och köpa en macka haha. fiiin tjej. 161 var ingen höjdare om jag ska vara ärlig, folk kändes unga och inte så snygga. men musiken var bra och dean och fannie är bäst. vi är den bästa trion ever!! och nu är peter i melbourne!! sjukt kul. jaja nu ska jag in till staden och leta reda på svenska konsulatet så jag kan få mitt jävla körkort... känner mig inte så peppad att bara använda mitt pass som id.. inge kul om det försvinner. inte för att jag känner att jag någonsin behöver dra hem hehe men men ja ja ja jag svamlar som en känguru pusss

Kommentarer
Postat av: em

Jag hade precis tänkt fråga om ni var kära, men jag såg redan svaret på de.

Måste bara tillägga att jag är sjukt avundsjuk och att fannie blivit SJUKT brun!!

2009-01-16 @ 12:36:57
URL: http://treenigheten.blogg.se/
Postat av: ebb

ni är jättebruna plus att fannie är typ blond också, typ

2009-01-16 @ 12:46:05
URL: http://slebba.blogg.se/
Postat av: Dean

The famous three who would have thought we were punching people ha ha ha ..........

2009-01-17 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0