Lugn och lycklig

Har flyttat, bort från et bläiga blähuset. Älskar alla här, alla är underbara, veckan har varit lugn har bestämt mig för att sluta supa har skaffat jobb och tar tag i mig själv. Så att mina föräldrar inte ska behöva orora sig.. Hade tänkt köra på det de inte vet har de inte ont av men världen är ju så liten.
Ska kanske förbi svenska kyrkan imorron på bbq, om det inte är för sent att anmäla sig. annars är det bbq i trädgården här hemma. Vi har skaffat en pool. Vi badar vi dricker aldrig vin, svinar ner oss däckar i sofforna på baksidan eller nått liknande det är allt för omoget.
Så vit man kan bli.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror det när jag ser det. Lägg ut några vita bilder :P

2009-01-30 @ 12:42:59
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Stay Black!

Haha, secret code name ;) you go girl!

2009-01-31 @ 04:34:57
Postat av: ebb

hihihi. vi ska nu bo med några australiensare typ. nanana. musigt. london är bättre än australien

2009-01-31 @ 21:12:51
URL: http://slebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0