Koola kissemissar

Har sovit precis hela dagen, Kerra har jobbat (jag vill jobba), var på Hotel Barkly igår, otroligt roligt var typ tennis fest för alla skandinaviska typer och genom vår nya roomie som jobbar i baren där fick vi dagen innan gratisbiljetter av nån micke som var en kul typ, som sen resulterade i gratis drinkar i baren hela kvällen och att vi fick sitta på rätt sida om snöret och vara koola (känner att jag låter som en tönt). Jag kan inget om tennis vilket ibland kan leda till halvpinsamma situationer. Typ när jag pratar med nån som presenterat sig som robban (hette Robert Lindstedt?)
Jag:  Varför är du i melbourne då?
Robban: För tennisen, jag spelar
Jag: Jaha, eh kul har det gått bra för dig då, är du duktig?
Robban: Näe, jag åkte ut ur dubbeln idag
Jag: Eh jasså, synd. Om jag ska vara ärlig kan jag inte om tennis
Robban: Jag märker det
Robbans tränare (en kul lite grek): Han partner spelade som SKIT

Jag som hade tänkt att googla innan vi for dit så jag inte skulle veta vilka de svenska spelarna är för att undvika sådana situationer. Men tror inte jag gjorde bort mig helt. fick en hint av människan om nått hotelrum men jag kände mig som en good girl igår!
Stay black

Lite bilder, de första två från igår, resten från i förrgår.. ska kolla upp vart mingelbilderna från hotelet hamnar så ni kan beundra oss!


Kommentarer
Postat av: sandrie

HAHA! Säg för guds skull att de inte var Robin Söderling?

2009-01-25 @ 18:52:19
Postat av: Stay Black!

HAHa, jag hoppas att du sa att jag är bättre än daniel på tennis!

2009-01-26 @ 01:22:10
Postat av: sex, drugs & racket 'n' ball

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/tennis/article4258324.ab

2009-01-26 @ 13:34:10
Postat av: Anonym

Du har blivit jätte smaaaal!!

och jag saknar dig mer än någonsin just nu.

jag står snart inte ut längre.

2009-01-26 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0