Gott nytt ar?

Var nyar igar, traffade folk, ringde emmelie styrde upp Tim.. himla fin manniska slutade med att han sov over, myspys och nej Emmelie det ar inte alls som du tror! tog en kaffe med han imorron, var mys forutom att min telefon ringde konstant och jag inte kunde hora vad nan sa pa andra sidan, sa jag fick saga hejda och ringa upp.
Det var mammsingen som inte alls lat lika nyarsglad som man borde gora klockan 3 en nyarsaftonkvall, blablabla hon har forsokt fatt tag pa mig men jag skickade fel nummer. Fran det ena till det andra min fantastiska gammelfarmor gick bort i tisdags, och jag ar har, helt fel sida av jorden jag kanner mig verkligen som om jag ar pa fel plats just nu, i fel land.. jag vill vara med min pappa.
Helga, typ den haftigast gammelfarmorn man kunnat ha, jag kanner mig sa glad som fatt chansen att lara kanna en sadan stark, roliga person!


Kommentarer
Postat av: em

du har blivit så gaay. Jag fick iaf en kyss av en hunk på 12slaget. ;) har du gått och kärat ner dig nu eller? vad händer därborta egentligen? jag saknar er så himla mkt!

2009-01-01 @ 18:01:19
Postat av: Sofia

Jag förstår hur det känns :(

När jag var i USA var jag livrädd för att hon skulle gå bort och att jag inte skulle kunna vara där (och då var jag ändå bara borta en månad).



Men allt gick väldigt lugnt till och Anders satt vid hennes sida när hon somnade in. Synd att du missar begravningen bara. Ta hand om dig. Kram.

2009-01-01 @ 21:55:03
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0