en krafta med vitt har

igar spenderade jag, min fruga och var nyfunna underbara van dean austin var forsta dag nere pa st kilda, vilket ar melbournebeach typ. alla aussies tycker typ den suger (!) och att alla bra strander ligger nagon timme bort men jag tycker den var fuckingawsome!!! sjalvklart tar man for lite sunblock och somnade i solen och forvandlades till en krafta med vitt har! ser dessutom som om nagon har forokt strypa mig for jag glomde helt att smorja halsen.. hehhe inte sa fint!! men det var underbart. kakade en smaskig veg middag och drack en kaffe ute pa piern i solnedgangen och lyssnade pa deans tips om saker vi maste gora i mlebourne. och TROTS att jag ser ut som en krafta sa lyckades jag typ fa jobb idag! fick rycka in direkt for dom var ont om folk och imrogon ar det intervju. hoppas verkligen jag far det for det ar typ 5 min fran dar vi bor och dom har riktigt snygga klader!!
fast helst av allt vill jag inte jobba. vill bara folja med pa badutflykter, ha barbique pa var bakgard med familjen och supajavel!!!!!!!! sjukt kul att bjuda alla aussies pa snus foresten hahaha dom tror typ att det ar nagon stord drog!! ah ah ah. jag alskar melbourne. fast ibland ar det sjalvklart drygt med spraket vill jag lova. man ar sa javla trott och slut i huvudet pa kvallarna efter att ha anstrangt sig hela dagarna... dessutom pratar alla med olika dialekter! men vi blir battre och battre! i love it. ofast.

mohahaha jag alskar tanken pa att ni ar bleka och frusna och att jag ar brun och peppad. fast jag saknar er med. fuck i sondags var jag sjukt saknig. och bakis. FY FAN. spenderade lordagkvallen ute hos var andra nyfunna van martin i fororterna. drack sjukt billigt och ackligt vin (rott moserande, whatafuck?!) och var pa en hemmafest. alla fragar vilka ddroger som vi oftast tar i sverige?! hahah alltsa detta ar droglandet! javla junkies!!

nu orkar jag inte bikta mig langre. PUSSS peace piss pis

Kommentarer
Postat av: Stay Black!

Haha, jag hoppas att du svarade på drog frågorna: In Sweden we doesn't do drugs, we only do Sweeet Sweet Marijuana!!! Stay black as the night i fuck you upp in a fight! :D :D :D peace

2009-01-05 @ 11:36:10
Postat av: storebror

skaffa å, ä och ö för guds skull!

2009-01-05 @ 12:55:25
Postat av: dean

im not gay kersten u should know that :)



2009-01-13 @ 00:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0