electric feel

det är måndag kväll och det är australia day. alla våra roomies drog på big day out förutom miug fannie bam och emily. vi ska snart bege oss till några svenskar på BBQ..  känns trist att missa neil young och big day out, men biljetterna hann bli fölr dyra och det kommer många fler festivlaer i februari. 
jag är så JÄLALESS på våra roomies. mest på nya zeeländarna. fyfan. dom är dryga, osociala och spelar gräsligt dålig musik! imorgon eller på onsdag flyttar vi. tror det kommer bli bra, ska bo med roliga hippies från irland, skottland, england och danmark. det är fan inte lätt att höra vad dom säger! men det känns skitkul, vi kommer även bo närmare stranden och jag har fortfarande nära till jobbet jippsi!



hittade den här bilden. KARIN. KAARIN. KAAARIN. baaah miss you guys!

Kommentarer
Postat av: karin

ensam strövar jag omkring på berghem. dom tänker : vad hon ser ensam ut, saknas det inte nån i kickanjacka och luddiga vantar? JO! svarar jag i min inre monolog och fortsätter vara emochild tills du kommer hem.

2009-01-26 @ 21:54:09
Postat av: karin

äh, det där blev ju alltför deppigt. Kräver komplettering : Jag ringer för att höra din vackra röst någon dag i veckan då jag är hemma tidigt nog från schülan! Jag har faktiskt roliga saker att berätta också, SÅDESÅ! (allting går med lite myttning och kreativitet). bilderna på the real cocker spaniel lockar gör mig glad! PUSS

2009-01-26 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0