Chill folks

Ey, tare lugnt så faraligt var det inte igår. jag lärde mig ju massasaker! Massor med´sakner, typ om du inte vet vad du heter gå hem.
Idag ska jag fortsätta söka jobb, jag har inte fått nått en får veta hur intervjun gick typ måndag tisdag men jag vill veta nuuuuuuuuuuuu.. kommer snart börja söka på typ hambrugarställen bara för jag är helt depserat och deprimerad. Kerstin jobbar och står i och är duktig, jag känner mig som en lat hemmafru som dessutom håller på att bli pank. hejlivet
Som tur är, är det sol här. sol är kung då blir man brun!
Btw, ifall det flyttar in en till "techno dj" i detta hus dödar jag mig själv :)

Stay Black

Fannie och Kerra, inte fullt så bleka.. men det ska blir mera mera mera mera!

Kommentarer
Postat av: ebb

hej jag heter ebba och jag är full och glad och jag är inte riktigt medveten om dethär men lite. aja. kom ihåg att ta bra hand om tina när hon kommer om en miljard år. nu ska jag sova och dö och drömma om vampyrer och themsen.ps scharinska är plingplongkalas. även toaletterna. mysout

2009-01-10 @ 03:01:00
URL: http://htp://slebba.blogg.se
Postat av: Stay Black!

pfft, vadäredär för blekfisar? STAY BLACK FÖR FAN inge jäääla italiano

2009-01-10 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0