Australien dagen

Igår var det australia day, då dricker alla australiensare alkohol. Vi ville inte vara sämre än dom, så vi drog till huddiksmänniskorna som var ohyggligt trevliga. Trevligt trevligt. det var nice, vi drog ner på st kilda men det var ganska dött fast vi hade roligt ändå, fast jag glöme hur man pratar blev bara grekiska.. sen for vi eller jag och dom for tillbaka till dom och bada, det är roligt. jag vill ha en pool, tror jag ska hälsa på dom nån gång.. Sov där och sepnderade hela dagen död framför en av de troligen sämsta serie som jag sett men efter 4 timmar känndes det ganska underbar. Typ kniv i hjärtat. Kooolt. Sista natten på 11 Barry street. blir hippie imorron.
Stay Black




Kommentarer
Postat av: Stay Black!

Av vissa skäl bör du inte skriva allt för "destruktiva" inlägg här, eftersom att det finns vissa obehöriga som läser bloggen och berättar för din kära mor "hur dåligt du värkar ha det i Australien" för "Du verkar så destruktiv" och "Jag är orolig för henne".

2009-01-27 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0