Att sakna sin bror

Jag saknar mig lillebror, jättemycket jag sitter seriöst och lyssnar på D6aa och NWA och bara längtar efter kimsan och en pipa! BLÄ You man känn dig fucking stolt.
Det är dock inte det ända jag gör, jag sitter och skickar flörtiga sms till en kille som jag vet är intreserad fast jag är lika seriös som vanligt, bad Fannie men han kunde fixa skit åt mig så då kan jag faktiskt skicka iväg en smilie..
Idag har jag sökt 50000jobb, minst. Lite sliten söp igår alla var för fulla för att gå ut som kerra bakade en kaka och vi hemma ist :P
Stay Black

Till dig kim, (inget  går upp mot denna underbara sång)

Kommentarer
Postat av: Stay Black!

Åhh, Jag blir fett rörd :]. JAg hoppas att du kan hocka upp med den dr killen :D, och vi måsta talas vid på telefon så sa du få höra sjukaste grejjen ! :D

2009-01-11 @ 21:49:22
Postat av: Stay Black!

Åhh du är såå fiiiin och jag blir såå rörd :] och jag hoppas värkligen att du hockar upp med den där killen :) STAY BLACK



2009-01-11 @ 22:12:05
Postat av: Stay Black!

Oj Jag skrev två inlägg :P och nu tre :O STAY BLACK!

2009-01-11 @ 23:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0