att prata svenska igen

jag skulle inte ut igår. jälaskitkerstin. varföär är man så lätt övertalad? låg i min säng och käkade nutella och tänkte sova när vi fick finbesök av peter och hans vän!! kändes sjukt ovant att snacka svenska med någon annan än fannie! vi har som vant oss vid att vi kan snacka skit på svenska om folk när vi vill... he! i alla fall kom det fler svenskar. peter släpade med sig några från deras hostel och vi satt ute på vår baksida och drack guun och rosé.  jag var en duktig flicka och lämnade q-bar kl 3 kanske eftersom jag till skillnad från fannie the bum har ett jobb. blev dock väckt kl 7 i morse av att fannie och peter kommer hem, fulla och mer puckade än ja..jag vet inte vad och med hungry jacks-burgare i varsin hand. otroligt charmiga. nu ska jag se gossip girl och däcka. PUSSSSS. ps jag har köpt en kookaiklänning att döda för.

haha juste, dean var söt och drog på IKEA och köpte kaviar och hårdbröd till oss..maaah!

Kommentarer
Postat av: ebb

hahha jag dör av dean. han verkar kul. haha när ni minst anar det så kommer jag och knackar på=)jag funderar på att börja gräva ett hål till er sida.jag mirjam och ebbis hade filmkväll ni var saknade!!!

2009-01-17 @ 12:33:55
URL: http://slebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0