Sista dagen i crack

Nu lämnar vi crack för bättre tider, okey jag älskar stället så otroligt mkt men det är typ missär. skitig disk, dusch, golv allt är smutsigt. och damsugare är pajj, alla mina sår blir typ infekterade. så nu flyttar vi till dansken. rent och snyggt men packat med folk. antar att vi kommer kika förbi i crack lite nu och då. har btw renat kroppen, har inte varit ute och festat nått sen i söndags! och finns en möjlighet att jag tar det lugnt ända till lördag då det är fest i crack igen.. hittatde ganksa mkt intressant under sängen undra när nån städade här sist?
kerra är på jobbet solen skiner, fingret varar, livet leker!
Stay Black
just det, sorry jag kommer nog inte hem till sommaren som planerat.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå kommer inte hem?!?!!!!!!!!!!!!

SKÄMTAR DU MED MIG?!!! Alltså helt jävla seriöst..............................................................

2009-02-19 @ 16:31:47
Postat av: em

Vadå kommer inte hem?!?!!!!!!!!!!!!

SKÄMTAR DU MED MIG?!!! Alltså helt jävla seriöst..............................................................

2009-02-19 @ 16:32:20
URL: http://treenigheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

hur länge planerar damerna att vara borta då?

2009-02-19 @ 17:06:27
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0