Papsi

Igår ringde min papsi till mig, det var nog det finaste jag har varit med om sen jag kom hit ner. om det finns någons röst som jag verkligen saknar så är det hans, kände att jag fick tårar i ögonen och en stor dos av hemlängtan. Dock satt jag nere på stranden med Kerra och de två mest underbar danska personer som finns. Mer lovley brudar får man leta efter.
Vi kom inte in nånstans igår dock, lite surt men gune vid beachen är ju inte helt fel.
blupp skanar min familj men min nya familj är superdupervuper!
Och om nån oroar sig så sluta nu annars kommer jag i protest se till att ni verkligen måste oroa er.
Stay Black




Kommentarer
Postat av: Anonym :)

Man oroar sig ju inte mindre efter det där sista citatet ;) Vilken hottie vid grillen förresten!

2009-02-04 @ 13:57:07
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Stay Black!

Han på första bilden var så unblack som man bara kan bli om du gifter dig med han blire hedersmord! Stay black!

2009-02-04 @ 17:15:35
Postat av: Em

Jag hoppas inte du byter ut dina nya vänner mot oss?

för du är så sjukt jäkla saknad. ursch

2009-02-05 @ 18:47:49
URL: http://treenigheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0