Nejnej good girl

var ute igår, började här hemma men vår nya familj drog vidare och mötte upp danskarna for till Ben drack lite gune som förövrigt var det bästa kombinationen av två sårters gune + apelsinläsk + fake red bull är helt fantastik.. ¨Drog vidare till prince som var hal bögbar helt underbart träffade svenskarna. Sen tappade jag alla, utan johannes typ så vi drog till revolver som är typ dyngetrunt öppen klubb på helgerna. Det var skumt, satt och snackade med nån kille och efter ett tag gick samtalet såhär:

Han: Ska du ha lite kola?
Jag: Eh, nej de är bra jag är en good girl.
Han:  Så du har aldrig prövat kola?
Jag: Nej, verkligen inte?
Han: VA? du måste prova du kommer älska det..
(människan drar fram en påsen och knackar upp en linje på bordet)
Han: Den här är din
Jag: Eh
Smyger iväg ytters förfärad... hittar en annan människa som jag börjar snacka med, en vacker ung man som plötsligt drar upp två pills ur fickan och räcker fram en och säger
Han: Här, den här är din
Jag: Nej, jag tar inte pills
Han: Okey? (himlar med ögonen och drar går)

Jag kände mig som världens bäbis men va i hela friden, jag tar inte kemiskt skit blä. urs fy i'm a good girl.
Drog hem till svenskarna efter det, badade, somna på soffan vakande.
inte så intressant men det var min kväll!
Stay Black

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra att du håller dig borta från sånt skräp! Men det är farligt att hänga där det finns så gott om det...och det vet du också.

2009-02-01 @ 14:13:33
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Stay Black!

den enda kolan du tar är cherry coke, STAY BLACK

2009-02-02 @ 12:51:32
Postat av: jam

fannie du är fin :)

saknar er. mycket.

2009-02-04 @ 17:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0