fancy a fuck?

nu bor vi inte i the crackhouse lange. vi har flyttat in i backpackers house of love, eller bara house of love. jag alskar stallet(bortsett fran att vi nu inte har internet langre), men jag saknar the crackhouse. bastaste crackhosue. igarkvall fyllde lawrence ar (28!!) och det var fodelelsedagsfest for honom i the crackhouse, fast lawrence sjalv dok inte upp den javeln. men men det var mkt folk anda. fyfan vad mycket dramah. jag ar screwed. helt arligt men jag orkar inte beratta allt. onskar att ni dar hemma kunde se hur vi lever. seriost -vi borde typ gora en reality show om oss sjalva och livet har nere, lovar den skulle var battre an big brother!! man ljuger och gar bakom ryggen pa folk, alla ligger med alla, folk skiter i varandras kanslor och om man sarar nagan, skvaller och skitsnack hit och dit och slagsmal. helt sjukt. men trors all galenskap lever vi livet. man har sa jaala kul!

jag fannie och danskarna funderar pa att kopa en liten skapbil och gora ostkusten tillsammans..tror det kommer bli en javla resa. jag ar sa peppad. fast fortillfallet ar jag mest bakis. he

minnen fran crackhouse:





xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0