crackhouse

hejhopp!! nu kände jag att det var dags för en update från mig. just nu ligger jag i min säng och tittar på fannie som ligger halvdäckad i sin. helt underbart med egen säng. haha önskar jag hade en bild på henne nu. fannie har utsmetad choklad på sig själv och alla sina sängkläder, ett resultat av nattens fyllekäk... :)

igår var det party i the crackhouse, vårt nya hem, vår nya underbara familj. stämningen var på topp och vi drog på två riktigt bra klubbar nere i st kilda. nu har vi bott här i över en vecka.. har varit en jävla massa tjaffs med adam&adam om hyra och skit. befriande att slippa dom. i helgen blir det ännumer fest. fy vad man sliter sönder sig själv men fy vad kul vi har. på lördag ska vi ha stor hemmafest  och BBQ för vi får finfrämmande av  bla umeåbor (brillman & co) och flera engelska tjejer som känner irländarna. jag stormtrivs. fast jag saknar min mami. och jag är så fruktansvärt pepp på börja backpacka! jag vill till byron, jag vill plocka frukt, jag vill dyka, jag vill till canes. nu nu nu nu. och jag vill att bore och tinas ska skynda sig!!

ehh stay black vare va?

slash kiirrrstin



     




Kommentarer
Postat av: Stay Black!

haha keeeersi, jag saknar digo ch fannie hur mkt som hällst, helt sjukt, men det glädjer mig iallfall att ni hare bra och att dom har en sån där stor pipa (första bilden) om det nu är en pipa :D STAY BLACK!

2009-02-06 @ 09:39:26
Postat av: Kusin-Sofia

Tjejer! Är ni okej? Blir så orolig när jag kollar på nyheterna om bränderna i Melbourne. Ge mig ett livstecken, NU!

2009-02-09 @ 10:02:49
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0