a live

Ja, vi lever. tror jag iaf har inte sett kerra sen i lördags, hör bara henns snark när jag smyger in om kvällarna och hennes prassel då hon kilar iväg till jobbet. Vi har verkligen timat varandra helt fel, hon börjar typ 10 och slutar runt 5-6 jag börjar 5 ochslutar 12-1 :P så vi ser aldrig varandra, men på torsdag är jag ledig och då ska vi ut!
Gillar nya jobbet, det är fett tråkigt men jag jobbar med en extremt attraktiv person, varje gång jag ser han vill jag bara grabba tag i hans manliga armar och dra med mig honom hem. men så kan man inte göra på jobbet, får ser till att styra upp det där på den lilla fritid jag har!
Har också kommit på att jag måste börja träna, sen vi flyttade till crackhouse har jag lagt på 4kg, fuck it måste skaffa en punchbag eller nått. Var ute i lördags, det var kul typ, var med svenskarna inte du gamla, utan brand new svenskar direktlevererade från sverige med lite mellanhänder i asien.
Stay Black

och just det, nej vi är inte förkolnade lik vi är trötta arbetsnarkomaner, om en till person frågar om jag lever ska jag seriöst se till att dö bara för att slippa fler förfrågningar.


Kommentarer
Postat av: Stay Black!

haha 4kg, du måste ha haft fett med muchies!

2009-02-10 @ 11:56:09
Postat av: kakan

men duuhh vi undrar ju om ni lever för att er stad typ håller på att brinna upp! har ni märkt av något?

2009-02-10 @ 12:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0