Vardagsångest

Efter att nu varit borta från underlandet i en vecka. lite drygt en vecka. tisdag idag. varit hemma hemma i ume i en vecka och ångesten har från att vara smygande i hörnen helt övertagit då jag just insett att jag måste stanna här tills jag jobbat ihop pengar och betalat tillbaka allt jag lånat. jävla fitt flygbolag som gjorde min hemrese 2700dyrare, precis vad jag behövde. 
Så jag är fast tills den 11, då Benjamin kommer. jag är fast utan val utan pengar utan jobb utan lägenhet. jag ska alltså pendla till ume från nordmaling tills den 11maj. för då slösa upp alla pengar på att se sverige med benjamin vilket min tagg på inte är all för stor längre. 
Fuck umeå är deprimerande, mitt liv är deprimernade. min mamma har just haft sitt "jag vet att du är depp men jag låssas som om jag bara vill filosofera om livet med dig vilket borde få dig glad, men nej skit det blev värre" prat. som om livet inte var pissigt nog. 
Stay Black 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0