Utekvall

En utekvall med gratis shots ar ingen bra ide om man ar lika girig och judig som en viss Fannie.
Speciellt inte om man ser ut som ett bajs pa sitt provisoriska pass (som ser ut som en leksakslegeitmation) och ar fett snygg i verkligeheten. Men smart som jag ar sa valjer jag mina strider med omsorg. Denna gang mot en dorrvakt.
Vakt: This doesn't look like u, and is this really a passport, it looks fake.
Fannie: (start going off at him in swedish)
Vakt: And your to drunk
Fannie: Your a cunt, go and suck your own cook.
Vakt: What did u say?
Fannie: U heard me

Det var det, sa ska dom tas, eller? gissa vem som vann och gissa vem som fick lov att aka taxin hem?
Stay Black

Kommentarer
Postat av: storkusinen

SMART! Det är nästan lika smart som när min kompis blev utslängd i sthlm och jag skulle försöka snacka in honom igen.



Jag: Men asså! Jag är ju mycket fullare än honom! Och jag får ju va här!!!

Vakten: Då kanske det är dags för fröken att gå hem...



Sagt och gjort. Jäkla skit. SMAAAART!

2009-12-19 @ 02:22:53
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0