Självinsikt

Efter en katastrofal jobb kväll, då jag spillde drinkar överallt, gav fel drinkar, gav för många drinkar, glömde ta betalt lyckligtvis så stressigt att ingen såg.. iaf, selene och alla andra var där, så när jag var klar gick vi och hämtade selenes bil så vi skulle slippa gå hem. en mkt intressant disskution berikade promenade tack vara pojken T.  Vi kom in på sex och nån frågar mig om det är sant att aussis är värdelösa i sängkammaren. Jag skrattar och bekrfätar påståendet när T utrbrister: Jag visste att det var sant, alla mina flickvänner måste alltid rida för att kunna get off. och de säger alltid, ligg still rör dig inte.
jag trodde jag skulle dö, det var det sötaste jag hört. det roliga  var att av flickvännera som sagt så var hans nuvarande inkluderad och sen säger han lite lesset: Men jag kommer inte kunna ha sex ikväll, hon vägrar ha sex när vi har drukigt, då vill hon bara sova!

Självinsikt är fint, folk borde skaffa mer!

Stay Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0