Kill the pope

Tidig uppstigning för att besöka farbror doktron, traskade iväg strax efter 8, eftersom de var dryga timmes promenad. Ringer kimmelimmen och pratar upp alla pengar, alla! förra månaden hade jag 300över. nu 0 efter 1,5vecka. och damdia inga pengar att fylla på med fören nästa torsdag.
For iaf till farbror dr. (misstänkte stark att jag hade urinvägsinfektion efter att läst alla olika onlinedoktorer som finns). hemma är gå till doktorn roligt men denna var fruktansvärd. han ställer tusen frågor om sympton och sen säger han att han bara ska ställe några allmänna som funkar fint tills han kommer till:
Dr: Har du varit gravid?
Jag: Ja
Dr: Har du barn?
Jag: Nej
Dr: Varför då?
Jag: I did an abortion
(dr stirrar argt och jag kan se hans blodåder pumpa i pannen)
Dr: Don't ever use that word when u r talking to a doktor, it's called miscarriaged. And specially if he it's catholic becouse aportion is an insult and is wrong. so use miscarriaged.
 Jag: Ok

Seriöst, den värstade doktorn. han stirrade på mig som jag var de oheligast han någonsin skådat under resten av frågorna. som iofs rörde sig en del runt sex. Efter han kollat om det var urinvägsinfektion kollade han irriterat på mig och sa att han skulle göra ett gravtest för säkerhetskull (med en allt annat än vänskaplig blick) Äckelpäckel religon, fick mig att känner mig superweird och köpa ett helvkilo lakris som jag ganska snabbt tuggade i mig.
Stay Black


Kommentarer
Postat av: Mr Myspys

Benudictus ser dig

2009-08-07 @ 10:26:48
Postat av: isak

http://www.youtube.com/watch?v=iEBe2jejrL8



den här låten kanske kan pigga upp. texten finns på sidan

2009-08-07 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0