Borde inte läsas av personer -15 eller 25+

Fick lite insperation från Emmelies blogg och efter att ha läst "folk borde inte vara så pryda och prata mer om sex, det är inte precis farligt" så tänkte jag att varför inte dela med mig av mina senaste upplevelser. Dock har det mest varit frustrerande eftersom evs skulle sagt för 4år sen så är det lingonveckan. men det stoppade inte mr från att handklova fast mig och ögonbindla mig medan jag seriöst funderade på att ta livet ur mig av frustration. eftersom efter 1.5månad tsm så börjar människan lära sig varje känslig nerv på hela Fannie. Men duktig som jag är lyckades jag efter många om och men äntligen ta mig lös vilket efter ett tag ledde till att det helt enkelt inte gick att "vänta tills på fredag" så ja, vi hade sex, trots att det är ehm lite vidrigt. men det var najs. Måste säga att jag har helt övertagit kristinas fetich, det är verkligen en extra krydda ;). Något som även var lite oväntat och intressant  har inte bestämt om jag gillar det eller inte men eh, jag vet att mina kära sofia inte är allt för förtjust av förekomster av fingrar i den arean. men när det var överklarat somnade vi, jag menar efter 3timmars förspel och sex på det blir man lite sliten.. Dagen tillbringades i sängen, lämnade den på morronkvisten för några koppar kaffe och jordnötsmörmackor.
Blev fruktansvärt irriterad/frustrerad/upprörd/avundsjuk när mr drog fram ett rep och band mig, eftersom jag lyckades krångla mig ur handklovarna och ja, det blev ögonbindel på det och totyr. speciellt när människan bestämmer sig för att, haha fannie sitter fast och kan inte se nått så jag kan eh tillfredställe mig själv medan jag kyser henne. Jag tror det var länge sen jag var så irriterad/avundsjuk. och nej att han tillfredställde sig själv betyder inte att han la satsen på mig, det är en fin människa som sträcker sig efter en handduk när han kommer till skott.

Japp, det var min dag. vet ine riktigt om jag borde följt emmelie råd, troligen inte. Troligen mer än folk vill veta. Men när det kommer till sånt folk inte vill veta så måste jag erkänna att för tillfället är jag någons flickvän. tydligen.
Stay Black

Kommentarer
Postat av: princess gay

åh nej. nu är det kört. big momma har pojkvän. så du älskar inte mig längre? :( :( :( :(

2009-08-22 @ 00:02:29
Postat av: SBCC

Fannie, det är ellinor och jag har väntat HUR länge som helst på fler inlägg från dig. Du är sjuk, jag vill ha mer

2009-08-27 @ 01:13:00
URL: http://sbcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0