paradiset

hey heey hey.
kanns som det var ar sedan jag skrev nagot har.efter 3 dagar i bedrovliga brisbane sa befnner vi oss ANTLUGENi byron bay  - australiens ostligaste punkt och det absolut finaste stallet jag nagonsin varit pa! egentligen bara en stor huvudgata, full med hippiebutiker och mysiga restauranger. nattklubbar och hostel overallt. och wicked vans. medelaldern kan knappast vara mer an 25. for att inte tala om vadret och stranderna.... ska inte gora er allt for avundsjuka, ni far halla er tills ni ser bilderna.
vi taltar for tillfallet. gillar det inte sarskilt mycket. hart, myror, myggor och ackligt varmt pa morgonen. men i ovrigt paminner campingen om peace and love. neeeh, jag har ingen fantasi. lovar att skriva natt roligare nasta gang!

peace out
xxxxxxx / kiiiirrrstiin

Kommentarer
Postat av: Soff

SLUTA!!!

2009-04-25 @ 14:09:44
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: jam

HEJ. Jag drömde om er inatt, att jag var hos er, så himla bra dröm! Plus att jag var lite alternativ och körde på fjärde gången gillt, men jag har körkortet nu och det är heeelt sjukt skönt! Jag fick en pingstvän som uppkörare så då var saken biff :) Ha det så himla bra, för ni är BRA!

2009-05-05 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0