Jajaja

Okey, vi ska börja uppdatera nu när vi reser omkring.
eh, okey vi lämnade melbourne den andra april efter ett generatorrems byte som gjorde oss en dag försenad. sen körde jag hela långa vägen till canberra vilket tog tusen år och eftersom vi körde på natten var jag livrädd att nån självmordsbenägen kängeru skulle offra sitt liv framför vår vackra bil. men vi hade turen på vår sida. Gled i i canberra sisådär kvar över 5 på morronen och sov i på en parkeringsplats. men det var så trångt i bilen att jag la mig framför bilen i min sovsäck ist vilket var otroligt bekvämt. jag vaknade strax innan 8 och gjorde frukost åt de andra, lite sliten efter att ha kört hela natten men slöfockarna var slöfockiga. När jag stod där kom en kvinna i 40års ålder fram till mig och sa:
- Ta inte det här på fel sätt, det är ingen förolämpning men här (sträcker fram sin hand med 20$) du ser ut att behöva det mer än jag.
Jag säger naturligtvis nejtack eftersom det är artigast men hon trugar med tills jag tar den iaf.
Jag fortsätter göra frukost och kristina som vaknat får höra histiren innan hon går på toa. Medan hon är på toa kommer tanten tillbaka medan jag håller på att packa ihop sovsäckarna jag tror att hon ågrat sig men så är det då rakt inte. Hon kommer och säger igen
- Ta inte det här på fel sätt, men jag fick min lön idag och tänkte handla nya kläder och då fick jag så dåligt samvete när jag såg dig så här (ger mig 40$ till)

Säger bara det jag älskar Canberra.

Nu har vi varit i sydney några dagar vilket är världens värsta stad, jag hatar den men vi ska glida söder ut imorronbitta till Woonona och campa med bore och tina i två dagar.
Har hänt en hel del charmiga historier men tänkte ta en i taget. håll till godo!
Stay Black


Kommentarer
Postat av: Sofia

skönt att höra att du lever och mår! jag tar din p&l-biljett ;) kram.

2009-04-07 @ 21:50:54
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: minister

åh vilken mystant! finfin. det verkar sjuuukt mysigt att resa med liten bil runt i austrlien. haha, jag och ebba var på scharinska och såg kollbergs band i fredags, nästan lika mys :) jag hoppas att ni har det jättteeebra och att det inte är destruktiv månad för kängruarna. PEACE

2009-04-08 @ 09:21:21
Postat av: Stay Black!

Yo bro, såg inte att du hade skrivit ett nytt förens nu även fast jag har eran blog som startsida :). men du borde skriva oftare, och jag borde vara live oftare ;). men jag saknar dig sjukt mkt, vill bara tt du ska komma hem nu nu nu !!! och om du har tråigt och vill lyssna på en tung tung tung rap så är det http://www.youtube.com/watch?v=dB3yiqV7seY som gäller. och om någon muckar ska du självklart säga: You got a problem? I got a problem solver and his name is revolver! Stay Black!!!!

2009-04-09 @ 00:21:46
Postat av: Anonym

FANNIE. jag har fått reda på hur gammal trafikant-bosse är. 76 ÅR!!!! heeelt sjukt, jag ska också bli fräsch gamling! bosse is my guru.

2009-04-09 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0