Hajk

Har varit uppe och vandrat i blue mountins nagra dagar. Var helt underbart fortuom att danskarna holl pa att do och bore!men jag alskade det, har varit helt utan alkohol och ciggreter (de hor som ihop forutom danskarna som fortfarande roker som bortsbindare)ddet var fint jag gillar att hajk och mysa i taltet, men man somnar typ nar det ar morkt vilket gor att man gar upp 6 och somnar 8, men det ar vackert och graset ar gront och bergen hoga! ;)
Sticker tillbaka till sydney idag, ska traffa dave och dom som vi firade psk med och ga pa nan konsert med hans band som spelar. typ goth men stripper och skit men det lar vall bli ytterst intressant!
bilder kommer sa fort vi kommer till en stad med internet pa cafer har varit ute i vischan i en vecka nu och kerstin ar for mkt jude for att skriva pa bloggen fran internetcafe!

Tack bro for laten den svangde :D
och kom ihgag
Stay Black!

Kommentarer
Postat av: Stay Black!

Jag blir glad över att ni verkar ha det så bra,i sverige har vi det oxå bra, och i nordmaling. jag märkte iallfal att jag hade ett missat samtal ifrån dig och blev jätteledsen, hade gärna viljat prata med dig lite, med det kommer väll tillfällen för det oxå. :) men hoppas att du ringer snart och att du fortsätter att supe bore under mattan,



om du vill höra en ännu

bättre låt så lyssna på denhär: http://www.youtube.com/watch?v=PSmNuHQzlYg



Du lär älska den om du din hudfärg inte har bleknat.

S to the tay B to th lack!

2009-04-19 @ 23:22:06
Postat av: jam

åhhhhh, MYS! verkar helt kalasmys. hhahahhaa, bore är fin, vilken krigare. ni fattas umeå, men förgyller säkerligen aus. KÄRLEK

2009-04-19 @ 23:45:34
Postat av: ebbsi

en gång scout... alltid scout!=)

2009-04-22 @ 21:03:44
URL: http://slebba.blogg.se/
Postat av: ebbigen

åh jag kom på att jag saknar er multimycket exakt i denna sekund. ska vi ses på mitten snart?

2009-04-22 @ 21:09:36
URL: http://slebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0