''bmjhfgn vh

Idag vallfardade jag Tina och alexander till ikea, det var fruktansvart trevligt. kopte kaviar tunbrod, knackebrod, lingonsyt och annat livsvikig foda sasom kanelbullar och balerinakex.
Byron ar underbart, har verkligen kommit igang med halsosamt liv utan for mkt alkohol och riktig mat, vilket jag trodde skulel vara tvart om men men. ikvall ska vi ut, pa jakt! ut pa karljakt, onskar ODA vore har ODAHORA!
Bor gratis pa hostlet jobbar ikvall tre timmar, drygt kommer lukta kok nar jag ska ut och jaga.
Mardi grass i helgen, livet ar fint.
plockade upp tva olika liftare idag pa vag till och fran ikea, jag alksar liftare skulle latt vilja fara ut och lifta nagra veckor sjalv och ser vart vinder tar mig!

stay black

------------------------------------------
Peace

Kommentarer
Postat av: Stay Black!

jag säger bara 1 sak



MUNCHIES!!!



STAY BLACK

2009-04-30 @ 13:39:26
Postat av: em

leta en kille åt mig också, för jag har lovat att inte gå hem med ngn ikväll!

och här finns inga bra killar, så ta hem två och låtsas att jag är där. haha

2009-04-30 @ 14:37:55
URL: http://treenigheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0