morning

Fannie ligger hemma och sover. Alla i huset ligger och sover. Som vanligt vaknar jag aldeles for tidigt, men det ar typ ratt skont. Sa jag tog min ipod och har gatt omkring och strosat lite sjalv i stan. Igar drog lucy laz och rose till sydney och blir borta en vecka tror jag. Jag och fannie drog in till city for att traffa alice och nagra av hennes nya zeelandska vanner. Alltsa staden ar inte trakig pa natten!! Barhang langs melbourneriver. Och det var anda mandagkvall. Fick testa lite australiensiska viner och olsorter. Inte trakigt! Och vi har planer for nyar!! nya zeelandarna har lovat att dom ska babysitta oss hehe. kommer bli awsome!! naa, nu ska jag smyga tillbaka till varat hus och krypa ner bredvid fannie sa att hon aldrig marker att jag varit borta ens hee. heeerra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0