its gonna be of the hook!

of the hook. inte sa charmigt och det sager alla aussies hela tiden. fy fy. dom pratar sa roligt har nere. som en konstig version av cockney typ!!

ja shit, hursomhelst. da var vi har. ANTLIGEN. det ar sjukt. jag gar omkring och smilar hela tiden. hittills har vi mest strosat omkring pa melbournes gator i hettan, hunnit branna oss redan, badat i havet, fixat massa nodvandiga saker som mobilnr och oppnat bankkonton. vi har aven varit ute med var nya familj. AH vi har den basta familjen. for tillfallet bestar den av adan (bam), adam (laz) rose, lucy, alice och en kille till som jag alltid glommer bort vad han heter hehe. lite pinsamt. tjejerna kommer fran nya zeeland och killarna ar fran melbourne. dom ar riktigt mysuiga. MEN. MAN SKA INTE SKITA DAR MAN ATER. nu forstar ni kasnke inte vad jag m,enar, och tanken ar inte att alla ska gora det heller. men ni som vet, ni fattar, bad cokerspaniel!!! jaja nu orkar jag inte skriva mer, sa fort vi far internet hemma kommer massa roliga bilder och sant.

jag ar foralskad i melbourne.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Alla förstår vad du menar, gammal som ung :)

2008-12-29 @ 11:50:29
Postat av: Kussen

JAG VILL INTE HÖRA: SVIN.

2008-12-29 @ 19:16:00
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: em

Så du har redan skitit där du äter?

jag hatar er, och jag förstår att ni inte saknar och längtar efter oss. men jag saknar er som fan iaf! om jag hade råd skulle jag flyga till er nu!

2008-12-29 @ 19:38:25
Postat av: em

Så du har redan skitit där du äter?

jag hatar er, och jag förstår att ni inte saknar och längtar efter oss. men jag saknar er som fan iaf! om jag hade råd skulle jag flyga till er nu!

2008-12-29 @ 19:38:40
Postat av: Ida

Åhhh, vad skoj, är du i Nya Zeeland? Hur länge blir du där? :)



Kram/Ida.F-din släkting på något sätt som jag inte kommer på nu :)

2009-01-10 @ 01:11:02
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0